Temat: Telefoniczne Centrum Abonentów CP
Cyfrowy Polsat właśnie dziś uruchomił nowe telefoniczne Centrum Obsługi Klienta. Działa ono przez 24 godziny na dobe i oparte jest na najnowocześniejszym na świecie systemie IVR (Interactive Voice Response). Dzięki niemu abonent dzwoniący pod numer (22) 356 66 66 może szybko dowiedzieć się wszystkiego na temat aktualnych promocji platformy, czy sprawdzić stan swojego konta. System pozwala również wybrać pakiet, z jakiego korzystamy. Dodatkowo możemy skorzystać z zaawansowanej pomocy technicznej: za jego pomocą można samodzielnie dokonać aktualizacji oprogramowania, zainstalować programy oraz ponowić uprawnienia. Menu jest zablokowane numerem karty abonenta, czyli indywidualnie przyznanym numerem, przypisanym do konkretnego użytkownika. System udziela również informacji na temat tegorocznego procesu wymiany kart dostępu oraz warunków promocji nowego kanału filmowego na platformie - Cinemaxu - który zostanie włączony do oferty Cyfrowego Polsatu pod koniec lutego. Abonent może także przełączyć się na numer faxu, pod którym przyjmowane są dowody wpłat.

źródło: www.satnews.tivi.pl

Może nic w porównaniu do ICA w C+ ale i tak jest to już kolejny krok wprzód ze strony Cyfrowego Polsatu Tylko numer tel nieciekawy, bo mogli umówić się z TP SA i zrobić na 0801. A tak to tłuczemy cały czas kierunkowy, opłaty międzymiastowe itd
Źródło: medianews.com.pl/forum/viewtopic.php?t=214



Temat: VoIP zamiast telefonu
Ja również używam VOIPA przez tradycyjny telefon w domu i chciałbym podzielić się informacją jak i po co to zrobiłem. Moim głównym celem było obniżenie kosztów związanych z telefonowaniem, a także opłatą abonamentową w TPSA. Jednakże ze wzgledu na innych domowników musiałem zapewnić telfonowanie z aparatów telefonicznych, tak, aby nie czuli, iż korzystają z czegoś innego niż zwykła linia. Sprzęt jaki wykorzystałem to:
1)bramka linksys/sipura
2)mała centralka telefoniczna Siemens 108 z kartą TLA2(dla dwóch lnii analogowych zewnętrnych)
3)telefony systemowe i analogowe.
centralę skonfigurowałem tak, ze w przypadku wybierania numeru najpierw zajmowana jest linia VOIPowa, a następnie ta z TP(co w praktyce dzieje się bardzo rzadko). Oczywiście użyszkodnik nie wie przez co dzwoni, bo myśli za niego centralka.
Okazało się, ze moje rachunki znacząco się obniżyły (głównie ze względu na częste rozmowy międzymiastowe) do niedawna płaciłem około 200zł/miesiąc. Teraz płacę około 80zł za rozmowy + najtańszy abonament w TPSA.
Reasumując, sprzęt powinien zarobić na siebie w około pół roku.
Obecnie podobne rozwiązanie wdrożył u siebie mój kolega i równiez zanotował spadek kosztów.
Jeśli ktoś z was ma podobne pomysły, lub zgoła odmienne to proszę o kontakt, a z chęcią podyskutuję.
Źródło: ccie.pl/viewtopic.php?t=2192


Temat: WPISZ PYTANIE, jeśli CZEGOŚ SZUKASZ
Cześć tu nowa na forum,jest godzina druga a ja nie mogę się oderwać.Jestem jak zaczarowana .Dodaję moje "niewiadome". 1) Był to program dla dzieci,prawdopodobnie lata 80-te( kojarzę ze wtedy były tylko dwa kanały telewizyjne. Zaczynało się tak: siedziały sobie trzy panie przy swoich stanowiskach pracy (to była chyba centrala telefoniczna),odbierały telefony od dorosłych i dzwoniły we wskazane miasto ... miejsce... i mówiły słynne zdanie, które tak zapadło mi w pamięć: "halo,halo tu międzymiastowa, proszę czekać będzie rozmowa", telefon oczywiście odbierało dziecko i potem ta pani mówiła coś takiego:" tu tata dzwoni z daleka, a dziecko na bajke czeka..? " czy coś w tym stylu. Po czym tatuś lub mamusia opowiadali dziecku bajkę. A bajka była przedstawiona za pomocą ludzkich rąk ubranych w rękawiczki, które zawsze miały coś dopięte,np. sztuczne wąsy, okulary, mini kapelusik. To chyba wszystkie informacje,które mogę podać, więcej nie kojarzę.Bardzo proszę wszystkich kochanych nostalgiomaniaków o pomoc. 2)"niewiadoma" kiedy indziej bo się coś za bardzo rozpisałam.
Źródło: starzaki.eu.org/~disney/forum/viewtopic.php?t=1743


Temat: Informacje konsularne i praktyczne
Poczta i telefon
Usługi pocztowe są świadczone przez urzędy pocztowe jak również przez niektóre hotele. Listy ekspresowe można wysyłać na poczcie oraz za pośrednictwem firm kurierskich.
Rozmowy międzymiastowe i międzynarodowe można prowadzić bezpośrednio z pokoju hotelowego. Jeśli nie rozmowa nie jest pilna, lepiej zadzwonić pomiędzy godziną 21 a 7 rano, gdyż koszt rozmowy jest wówczas o połowę tańszy. W większości urzędów telekomunikacyjnych, kiosków oraz hoteli można kupić karty telefoniczne do rozmów międzymiastowych i międzynarodowych.
Ważniejsze numery telefoniczne
0086 - numer kierunkowy do Chin
0048 - numer kierunkowy do Polski
112 - policja
113 - zamawianie rozmów międzymiastowych
114 - informacja o numerach miejscowych
115 - zamawianie rozmów międzynarodowych
119 - straż pożarna
120 - pogotowie
Źródło: travelforum.pl/showthread.php?t=2737


Temat: Telefony, karty telefoniczne
Aga, to proste, ale ja też na początku nie bardzo rozumiałam jak to działa.
Są różne nominały kart Telegrosika: za 10, 20 lub 50 zł. Rozmowa międzymiastowa z takiej karty kosztuje 19 gr/min. Za 10 zł można rozmawiać 52,5 min, za 20 zł - 105 minut, a za 50 zł - 289 minut.

Kupujesz taką kartę w kiosku, na niej jest podany dostęp do bezpłatnego numeru i kod twojej karty. Dzwonisz pod ten bezpłatny numer, odezwie Ci się automat, wystukujesz numer kodu, a następnie wybierasz numer pod który chcesz dzwonić. Trochę to skomplikowanie brzmi, ale jest proste, tylko trochę trwa. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że takiej karty nie musisz dostarczać swojemu chłopakowi, wystarczy, że przekażesz mu telefonicznie nr kodu i numer bezpłatnego dostępu. I już może dzwonić :)
Na pewno nauczy się kodu na pamięć.

Możesz tę kartę co jakiś czas mu "doładowywać" w ten sposób, że kupujesz następną kartę o dowolnym nominale, dzwonisz pod numer ich infolinii (są podane) i mówisz, że chcesz połączyć te karty (podajesz PIN nowej karty i starej). Pani Cię zapyta na której karcie mają się znaleźć środki, mówisz na której i to wszystko. By operacja się powiodła - na starej karcie powinna zostać choć złotówka, bo inaczej sie nie uda.

Czasami zamiast karty wydadzą Ci w kiosku czy sklepie wydruk z terminala. To nie ma znaczenia - na wydruku jest nowy kod i wszystkie informacje jak na karcie.

Powodzenia!
Źródło: forumprawne.org/showthread.php?t=6181


Temat: darmowy internet i rozmowy telefoniczne
darmowy internet i rozmowy telefoniczne
  Jeśli zdecydujecie się podpisać umowę z NOM-em, to przez okres wakacyjny będziecie mogli korzystać:

z darmowego internetu w godzinach 19-20
z darmowych rozmów międzymiastowych i a komórki w godzinach 18-19 (po wybraniu długiego prefiksu)

Naprawdę polecam, sprawdzałam tę ofertę dokładnie i nie znalazłam żadnego haczyka

Podpisując nic się nie traci i do nieczego się nie trzeba zobowiązywać.

Więcej informacji znajdziecie na stronie http://www.nom1044.pl/main.evn?screen=oferta&action=promocja

Maja z Natalką (8m)
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=99073


Temat: głupota TP SA sięgnęła zenitu

jeżeli nie wyczułeś ironii w mojej wypowiedzi (wzorowanej na czasach rozmów międzymiastowych za "komuny") to chyba tylko przez to, że Ci nie się nie załadowały te 3 buźki :lol: :lol: :lol:

co do technologii:
"(...)ADSL ma z siecią telefoniczną wspólny tylko niewielki odcinek kabla między abonentem a najbliższą centralą telefoniczną. Para modemów ADSL tworzy na tym odcinku połączenie stałe, przez które przesyłane są dane. W centrali specjalne urządzenie (splitter) odseparowuje dane od głosu. Głos jest transmitowany dalej za pomocą zwykłych kabli telefonicznych, dane zaś całkowicie opuszczają sieć telefoniczną i kierowane są odrębnym łączem ATM (lub FrameRelay lub Ethernet) bezpośrednio do sieci szkieletowej Internetu - tamtędy mogą trafić do docelowej centrali. Wykorzystując jeden wielki wspólny szkielet, unika się konieczności łączenia central bezpośrednio, każda z każdą. Zastosowanie konwersji sygnałów na wyższe częstotliwości wymaga ponadto stosowania dwóch specjalnych modemów dla każdego abonenta - jednego bezpośrednio u użytkownika w domu czy biurze, a drugiego w jego centrali telefonicznej. Modemy ADSL do transmisji danych korzystają z zakresu od 26 kHz do ok. 1 MHz (czyli 1000 kHz). Pasmo dzielone jest na część szerszą, umożliwiającą pobieranie informacji i część węższą, służącą do ich wysyłania. Dlatego mówi się o rozwiązaniu asymetrycznym. Części te z kolei dzielone są na kanały, którymi przesyłane są dane. Zakłócenia w jednym nie powodują zaniku sygnału w innych i transmisja trwa nadal, choć oczywiście już z mniejszą sumaryczną przepustowością. Jednak nadal pojawia się efekt tłumienia przez materiał, z którego zbudowane są kable. Z tego też powodu maksymalne prędkości przesyłu danych, czyli 8 Mb/s osiąga się na dystansie do 2,7 km. Przy odległości 5,5 km transfer danych spada do 2 Mb/s. W Polsce przeciętna odległość abonenta od centrali wynosi 3-4 km i dlatego nie należy oczekiwać większych prędkości."

jest to jedna z wielu informacji na temat ADSL w internecie więc jak kiedyś nie wiedziałem jak to działa to teraz już wiem :wink:
Rozumiem ironię, ale drażni mnie jak ktoś wypowiada się o czym co nie ma pojęcia. Więc dla poszerzenia wiedzy :lol: :lol:
ADSL - no dobra jest jakaś podstawa co prawda marketingowa ale jest.
To teraz zagadka w którym miejscu jest cięta prędkość na łączu po przekroczeniu magcznej bariery 5Gb/s (czy jakiejś innej dowolnej)
M
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=24158


Temat: Koleje Niemieckie
Koleje Niemieckie - pomimo wielu reformatorskich zabiegów - wciąż jeszcze nie oferują obsługi i cen, jakich życzyliby sobie klienci.

Informacja

Koleje wychodzą z założenia, że każdy ma dostęp do internetu, dlatego tylko na stronie www.bahn.de można uzyskać wyczerpujące informacje: wyszukać najdogodniejsze połączenia, sprawdzić ich cenę i nawet kupić bilety - płacąc kartą kredytową i wydrukowując samemu bilet.

W ramach oszczędności koleje coraz bardziej redukują personel, zamykają okienka na mniejszych stacjach kolejowych ustawiając automaty biletowe i organizując centra obsługi i informacji na dużych dworcach.

Kolejowa informacjatelefoniczna zredukowana została do minimum- jest jeden ogólnoniemiecki numer telefoniczny 0190507090 - minuta połączenia kosztuje 0,62 euro.

Bilety kupować można także u agentów kolei czyli w biurach podróży, lecz wiele z nich obiera za tę usługę ryczałtowe opłaty w wysokości 5-ciu euro.

Bilety

Warto jest przed planowaną podróżą wcześniej zatroszczyć się o bilet, bo im wcześniej go się kupuje tym większe prawdopodobieństwo, że kupić będzie można go za niższą cenę.

Ostatnia reforma taryf wprowadziła rabaty w wysokości 25% i 50% zniżki na cenę biletu normalnego - lecz w każdym pociągu jest tylko ograniczony kontyngent tych zniżkowych biletów i kiedy on się wyczerpie - pozostają już tylko bilety po normalnej cenie.

Inną możliwością obniżenia ceny przejazdów są tak zwane karty rabatowe Bahncard - kosztujące 50 euro rocznie (25% zniżki) lub 200 euro rocznie (50% zniżki) Wszystkie podawane ceny odnoszą się do przejazdów 2. klasą.

Specjalne oferty

Kto ma czas i dostęp do internetu powinien zawsze sprawdzić, jakie kolej ma aktualnie oferty na przejazdy międzymiastowe i międzynarodowe połączenia bezpośrednie z krajami sąsiadującymi z Niemcami . Oferuje się tam na przykład przejazdy Berlin-Warszawa za 29 ero ale są to też tylko kontyngenty tanich biletów, dopytywać się można o nie tylko w centrach obsługi klienta na dworcach albo w agencjach sprzedających bilety.

Prawdziwą i ogólnodostępną okazją jest natomiast bilet "Schoenes Wochenende" czyli "Piękny Weekend": ważny jest tylko w sobotę albo tylko w niedzielę , kosztuje 28 euro. Z biletem tym 5 osób może jeździć wszerz i wzdłuż Niemiec - lecz wolno im korzystać tylko z pociągów podmiejskich i pośpiesznych.
Źródło: travelforum.pl/showthread.php?t=2433


Temat: ToyaTel...

Użytkownik "marcin 'zwiewela' gorecki" <
[color=blue]
> o cos innego chcialem spytac. czy poza telefonem i modemem mozna do
> tego podpiac zwykla linie analogowa (tak jak np w bramkach afair
> linksysa?) - z telefonu wybierasz czy dzwonisz przez net czy normalnie
> i mozesz odbierac z obu lini.[/color]
------------------
Telefon podpinasz już pod zwykłą linię telefoniczną, czyli wydaje mi się, że
o ile telefon jst przystosowany do zasilania dwoma liniami, to nie powinno
być najmniejszego problemu.
[color=blue]
> informacji o naliczaniu sekundowym nie zauwazylem wczesniej, chyba to
> jest jedyny voip, ktory to oferuje. podoba mi sie. z drugiej strony
> mam dosc duzo rozmow powyzej 30min, tu naliczanie sekundowe duzo nie
> zmienia.[/color]
---------------------
W Twoim przypadku faktycznie zysku, co w pysku :-)
[color=blue]
> nie podoba mi sie abonament 12.20pln, a jak nie masz komputera, to
> abomanent 18,3pln. nie podoba mi sie tez, ze nie ma taryf godzinowych
> - po 22giej taniej (jak na razie nikt tego nie ma).[/color]
---------------------
Być może to się zmieni... w końcu to początki. Z drugiej strony ja
potrzebuję tani telefon w godzinach pracy, po 18 już praktycznie jest mi
niepotrzeny, a po 22, to mam go... :-)))
[color=blue]
> stawki za minute tez sa takie sobie:
> Poland 0.18
> Poland - Infolinie 0.18
> Poland - Lodz 0.12
> komorki 0.96[/color]
---------------------
Tak, ale jeżeli dodasz do tego rozmowy za free pomiędzy abonentami i być
może skonsolidowanie tego pomysłu na innych operatorów i np. do puli
darmowych rozmów dojdą również użytkownicy Mulitmediów, to robi się całkiem
pokaźna grupa użtkowników.
Poza tym, weź pod uwagę, że ceny kształtuje rynek, w chwili obecnej są one
na poziomie zbliżonym do konkurencji, jak konkurencja obniży...
[color=blue]
> 12gr za minute lokalnych to tyle samo co w tpsa. Cena polaczenia na
> komorki to juz zupelna przesada, w innych voipach od 0,77gr.[/color]
-------------------------
Marcin, ale TPSA nie ma naliczania sekundowego, jak chcesz je mieć, to
abonament kosztuje minimum (jak dobrze kojarzę) ok. 90 zł. To teraz policz
ile trzeba wykonać połączeń, żeby się opłacało...
Co do komórek... wszędzie są drogie połaczenia... najbardziej opłaca się
dzwonić komórka->komórka. :-)
[color=blue]
> roznie mozna na to patrzec. jak firma robi malo miedzymiastowych, to
> jest to niepotrzebne utrudnienie, dodatkowy abonament. jak nie ma
> mozliwosci wpiecia zwyklej lini w przystawke (patrz moje pytanie na
> poczatku posta), to dochodzi dodatkowy aparat na biurku. do tego
> jakies kable.
> jak firma robi duzo miedzymiastowych, to lepiej placic 9-11gr u
> innych, niz tytaj 18gr. jak ich jest duzo, to zakup bramki czy nawet
> karty do centrali splaci sie szybko.
> inne VoIPy daja jeszcze jedna wazna rzecz - numer w innych strefach
> numerycznych. biorac pod uwage bliskosc warszawy wydaje sie niezlym
> pomyslem postawienie lini dla klientow z numeren 022... zobaczymy czy
> toya tez cos takiego zaoferuje, ale szczerze watpie.
>
> nastepne pytanie mi wpadlo do glowy - ile takich lini z toi mozna miec
> wpietych w jeden modem? jak tylko jedna, to cale rozwazania
> przydatnosci w firmie nie mialy sensu ;)
>
> moze orientujesz sie jak jest z innymi uslugami, typu przekierowanie
> polaczenia? czy jest mozliwosc wysylania/odbierania faksow?[/color]
----------------------
Ponoć jedną. Ale może się coś zmieni... w końcu potrzeba jest matka
wynalazków. Znaczy inaczej, jeden modem - jedna linia telefoniczna. Nigdzie
nie widziałem zastrzeżenia, że jak firma potrzebuje kilku linii, to Toya nie
da kilku modemów.
Wszystko teraz zależy od marketingowców toyowskich i od ich pomysłu na
dalsze lata. Mieszkam na Retkini, praktycznie nie ma tu już anten zbiorczych
na dachach, większość jest podpięta albo pod Toyę, albo pod konkurencję
(jakieś stowarzyszenie, nie pamiętam nazwy). Wystarczy, że założą po
przychodniach te telefony, w administracjach, w urzędach i już mają całą
rzeszę potencjalnych nowych abonentów, którzy zainteresują się darmowymi
połączeniami. Najtańszy abonament w TPSA kosztuje koło 30 zł i połączenie
(przy naliczaniu impulsowym) kosztuje SIEDEMDZIESIĄT JEDEN GROSZY!!!, tu
babcia zapłaci tylko osiemnaście i ma wielokrotnie tańsze rozmowy.

Pozdrawiam
Darek


Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=33820





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
 
  międzymiastowa Informacja telefoniczna
nikolet portal